Naročilo servisa s spletnim obrazcem

Podatki naročnika in opis okvare

*označuje obvezno polje

   

Vpišite oznako aparata kot je npr. E-NR oznaka, tip ali model.

 

Kako poiščem oznako aparata?

Primer oznake

   

Pralni stroji Kako piščem e-nr oznako Boschevega pomivalnega stroja? Oznaka se nahaja na obroču vrat.
Pomivalni stroji Kako poiskati E-NR oznako Boscheveg pomivalnega stroja? E-nr je vgraviran na nerjavnem robu vrat pomivalnega stroja.
Pralno-sušilni stroji
Hladilniki
Zamrzovalniki
Pečice
Kuhalne plošče
Kuhinjske nape Kako poiskati E-NR oznako Boscheve nape? Odstranite filter in poglejte na rob ohišja.
Sesalniki Kako poiskati E-NR oznako Boschevega sesalnika? Nahaja se na spodnji strani ohišja.
Likalniki Kako poiskati e-nr oznako Boschevega likalnika/likalne postaje? Nahaja se na spodnji strani ohišja.
Kavni avtomati Kako poiskati e-nr oznako Boschevega kavnega avtomata? Nahaja se na levi ali desni strani ohišja.
Mali gospodinjski aparati Kako poiskati e-nr oznako Boschevih malih gospodinjskih aparatov? Običajno se nahajajo na spodnji strani ohišja.

Kako naročiti servis?

Izpolnite spletni obrazec na tej strani. Pomembno je, da točno podate vaše kontaktne podatke. Posebno pozornost namenite znamki stroja (servisiramo Bosch, Siemens, Neff, Gaggenau, Balay, Simfer) ter e-nr oznaki stroja. Jedrnato opišite tudi napako, ki ste jo opazili pri delovanju aparata.

Te informacije nam omogočajo, da servis opravimo čim hitreje. Ob prejemu teh informacij odpremo delovni nalog. Serviser vas pokliče na kontaktni telefon, da se dogovorite o terminu obiska.

Dogovor o terminu obiska s serviserjem?

Obisk našega serviserja vključuje klic s katerim se dogovorite o terminu obiska. Pri tem se trudimo, da vam ugodimo v največji možni meri in se držimo dogovorjenega časa.

Serviser vas bo v vsakem primeru poklical vsaj uro pred napovedanim obiskom. Trudimo se, da bi bili ti obiski kar najhitrejši in točni, vendar pa to zaradi nepredvidljivih faktorjev (promet, vremenske razmere, povečano število delovnih nalogov) to ni vselej mogoče. V teh primerih vas naprošamo za nekaj razumevanja.

Koliko stane servis?

Končna cena obiska serviserja na domu se sestoji iz zneska kilometrine, obsega dela in porabljenih rezervnih delov. Ob obisku serviser aparat pregleda in vam poda oceno stroška popravila. Na podlagi tega se odločite ali boste aparat popravili.

Če se odločite, da aparata ne boste popravljali, se obračunata le kilometrina in pregled. V primeru opravljenega servisa pa je pregled vštet v ceno popravila.

Koliko časa traja servis?

V večini primerov  se servis opravi ob prvem obisku. Glede na razpoložljivost rezervni delov, delovnega urnika je servis opravljen roku v enega do treh delovnih dni. Pri tem je pomembno, da serviserju podate temeljite informacije o napaki. 

Omogočite tudi, da bo imel prost dostop do aparata in napeljave! Torej vodovodne in/ali električne!

Pozanimajte se tudi kje v stanovanju oziroma hiši imate omarico z varovalkami. S tem omogočite, da bo servis opravil hitro in brez težav.

Garancijska popravila Bosch, Neff, Siemens, Balay?

V primeru, da ste opazili napako v delovanju za gornje znamke aparatov v garancijskem roku, morate najprej o tem obvestiti Centralno servisno službo BSH Hišni aparati d.o.o. na telefonski številki:

01 583 07 00

 

 

Hvala za zaupanje!