Naročilo servisa s spletnim obrazcem
Kako naročiti servis?
Izpolnite spletni obrazec na tej strani. Pomembno je, da točno podate vaše kontaktne podatke. Posebno pozornost namenite znamki stroja (servisiramo Bosch, Siemens, Neff, Gaggenau, Balay, Simfer) ter e-nr oznaki stroja. Jedrnato opišite tudi napako, ki ste jo opazili pri delovanju aparata.
Te informacije nam omogočajo, da servis opravimo čim hitreje. Ob prejemu teh informacij odpremo delovni nalog. Serviser vas pokliče na kontaktni telefon, da se dogovorite o terminu obiska.
Dogovor o terminu obiska s serviserjem?
Obisk našega serviserja vključuje klic s katerim se dogovorite o terminu obiska. Pri tem se trudimo, da vam ugodimo v največji možni meri in se držimo dogovorjenega časa.
Serviser vas bo v vsakem primeru poklical vsaj uro pred napovedanim obiskom. Trudimo se, da bi bili ti obiski kar najhitrejši in točni, vendar pa to zaradi nepredvidljivih faktorjev (promet, vremenske razmere, povečano število delovnih nalogov) to ni vselej mogoče. V teh primerih vas naprošamo za nekaj razumevanja.
Koliko stane servis?
Končna cena obiska serviserja na domu se sestoji iz zneska kilometrine, obsega dela in porabljenih rezervnih delov. Ob obisku serviser aparat pregleda in vam poda oceno stroška popravila. Na podlagi tega se odločite ali boste aparat popravili.
Če se odločite, da aparata ne boste popravljali, se obračunata le kilometrina in pregled. V primeru opravljenega servisa pa je pregled vštet v ceno popravila.
Koliko časa traja servis?
V večini primerov se servis opravi ob prvem obisku. Glede na razpoložljivost rezervni delov, delovnega urnika je servis opravljen roku v enega do treh delovnih dni. Pri tem je pomembno, da serviserju podate temeljite informacije o napaki.
Omogočite tudi, da bo imel prost dostop do aparata in napeljave! Torej vodovodne in/ali električne!
Pozanimajte se tudi kje v stanovanju oziroma hiši imate omarico z varovalkami. S tem omogočite, da bo servis opravil hitro in brez težav.
Garancijska popravila Bosch, Neff, Siemens, Balay?
V primeru, da ste opazili napako v delovanju za gornje znamke aparatov v garancijskem roku, morate najprej o tem obvestiti Centralno servisno službo BSH Hišni aparati d.o.o. na telefonski številki:
01 583 07 00
Hvala za zaupanje!